Закінчила Слов’янський державний педагогічний університет в 2010 році.

Спеціальність «Дефектологія»

Здобула кваліфікацію: вчитель старших класів загальноосвітньої спеціальної (корекційної) школи, логопед.

Педагогічний стаж: 10 років.

 

Графік:

Понеділок   830 – 1230

Вівторок      830 – 1230

Середа         830 – 1230

Четвер         1510 – 1710

П’ятниця     830 – 1230

Напрямки роботи логопедичної групи

1.     Діагностична діяльність.

2.     Складання індивідуальних планів роботи.

3.     Корекційна робота з виправлення порушень усного мовлення.

4.     Надання порад, консультацій батькам, педагогам.

5.     Співпраця з психологом, вихователями в участі у різних заходах методичної роботи.

Зміст корекційної роботи вчителя-логопеда

         Виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів;

         Готовить артикуляційний уклад до постановки звуків;

         Визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень;

         Працює над розвитком правильного мовного дихання дітей;

         Автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв’язній мові;

         Проводить диференціацію звуків;

         Відпрацьовує граматичні форми.

Форми роботи

         Фронтальні логопедичні заняття.

         Під групові логопедичні заняття.

         Індивідуальні логопедичні заняття.

 

Форми взаємодії з батьками:

1. Батьківські збори.  На зборах вчитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами, з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.

2. Індивідуальні консультації вчителя-логопеда. В ході , яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних  процесів дитини.

3. Поради логопеда в інформаційному осередку логопедичного кабінету та груп старшого дошкільного віку,  які складаються з різноманітних професійних консультацій, порад, рекомендацій з матеріалів для практичного використання вдома та під час занять з дітьми.

4. Анкетування батьків дозволяє уточнити стан їх зацікавленості у розвитку дитини, визначити їх потреби, з’ясувати чи задоволені вони корекційним процесом.

5. “Домашні логопедичні зошити”, які складені для індивідуальної роботи з дітьми. Вони допомагають батькам закріпити набуті дитиною мовні навички та вміння. А логопеду здійснити аналіз розвитку кожної дитини і налагодити тісний взаємозв’язок між учасниками корекційного процесу.

Під час занять використовую такі  форми роботи:

Рольова гра 

Мікрофон

Робота в парах

Робота з логопедичною лялькою …