Упровадження фітбол – аеробіки у систему фізкультурно-оздоровчої роботи створює в дитячому колективі веселу, насичену яскравими, позитивними емоціями атмосферу.

Вихователь старшої логопедичної групи Тесленко Н.Г. з дітьми своєї групи використовує фітболи по різному:

·                  Як предмет, виконуючи вправи з фітболом у руках зрізних вихідних положень – стоячи, сидячи, лежачи;

·                  Як опору – сидячи та лежачи верхи на фітболі;

·                  Як атрибут для проведення різних рухливих ігор, зокрема змагального характеру;

·                  Як орієнтир для проведення естафет;

·                  Як масажер під час виконання вправ у парах.

Залежно від завдань вправи на фітболах мажуть бути спрямовані на:

·                  Зміцнення м’язів плечового пояса, черевного преса, спини і тазу, збільшення гнучкості та рухливості суглобів.

 

Нашим дітям заняття з фітбол-аеробіки допомагають вирости сильними, самодостатніми, фізично розвиненими. 

Інноваційні механізми створення ігрового простору дитини засобами конструктора “LEGO”

Конструктор дає необмежені можливості для фантазії та уяви дитини. З елементів конструктора можна побудувати будь що: будинок, автомобіль, літак тощо.

Отже поява конструктора ЛЕГО стала яскравою подією для наших вихованців.

Конструктор LEGO DUPLO та LEGO SISTEM має базові елементи, які підходять до будь-яких конструкцій. Разом з унікальним конструктором дошкільники отримали можливість відтворювати свої креативні ідеї.
 

Ігрова діяльність з використанням конструктора сприяє творчому розвитку, а це допомагає дитині в пізнанні навколишнього світу.